Агентство нерухомості "Изумруд"
АналітикаГоловнеГроші

Піар керівництва Херсонської ОДА обійдеться в 709 тисяч гривень

Херсонська ОДА знову формує лояльний пул місцевих журналістів. І це не лише про так званий “прес-тур”, який чиновники організували для представників всеукраїнських ЗМІ, в якому прийняли участь й місцеві, за кошти обласного бюджету.

Цього року обладміністрація вирішила витратити на піар “себе улюблених” 709 тисяч гривень. Така сума значиться на порталі державних закупівель “Prozorro”. Було оголошено два тендери та оприлюднено звіт про допорогову закупівлю.

Остання — на суму майже 180 тисяч гривень. Саме такі кошти цього року отримає херсонський телеканал “Херсон плюс” за “поширення на телебаченні суспільно важливої інформації стосовно соціально-економічного і суспільно-політичного розвитку області та країни з метою інформування населення органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування”.

Договір на “друкарські послуги”, або висвітлення діяльності ОДА в газетах отримала без тендерної процедури ТОВ Редакція газети “Новий день”. Договірну процедуру застосували чиновники з причини відміни двох попередніх аналогічних тендерів. Свою заявку залишала лише газета “Новий день”. Хоча в своїй заявці редакція видання вказала, що матеріали від Херсонської ОДА буде розміщувати в районних газетах та навіть в обласній “Гривні”, яка могла б скласти конкуренцію на цьому тендері.

Простими словами, у газети “Новий день” не було по факту конкурентів, тому цілком можна припустити, що тендер проводився суто формально. Обійдуться послуги видання в майже 234 тисячі гривень з обласного бюджету.

А ось інший тендер для онлайн-видань було просто розіграно, судячи з інформації на порталі “Prozorro”. В першому тендері участь прийняв лише один ФОП Лобанов, який часто отримує аналогічні підряди в Олешківському районі. Тому було оголошено другий тендер, в якому участь прийняли вже згадане ТОВ Редакція газети “Новий день” та ТОВ “Телерадіокомпанія Перший регіональний”, яке володіє однойменним сайтом. І хоча “Новий день” запропонувала ціну за послуги з розміщення матеріалів на сайті меншу, переміг саме “Перший регіональний”.

Перемога сталася завдяки тому, що редакція “Нового дня” просто відмовилася від підписання договору, про що вказано на порталі державних закупівель. Тому в ОДА вирішили укласти договір з “Першим регіональним”, де в штаті лише одна засновниця й головна редакторка — колишня працівниця прес-служби обладміністрації Елеонора Гуськова. Два інші працівники редакції — позаштатні. Сама ситуація також може свідчити про розігрування тендеру. Да й варто зазначити, що на сайті “Перший регіональний” вже давно немає жодних критичних матеріалів щодо діяльності ОДА та Сергія Козира. Навпаки, останні приймає участь у заходах Гуськової. Зокрема, це дитяча “медіашкола”. Додамо, що договір між ОДА та “Першим регіональним” ще не підписаний.

ЧИТАЙТЕ НАС У TELEGRAM та Google News
Підписуйтеся на нас у Facebook та Twitter

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Back to top button
Close

Ви заблокували показ реклами

Будь-ласка, додайте наш сайт до виключень блокувальника реклами. Реклама сприяє створенню якісного контенту нашими авторами. Дякуємо!